środa, 12 lipca 2017

Łut szczęścia mam i ja


Donoszę,że te cudowności są już w moim posiadaniu


Oznacza to, że mam to szczęście, a okazja  była Tu Ela robi cuda.........


Dziękuję, dziękuję bardzo, w realu są jeszcze piękniejsze.......


Serwetka już jest łapaczem snów,a biżutki  na kolejne wyjście jak znalazł......

 Upominki wspaniałe, cieszą  ogromnie.
Lipiec deszczowy, ale ciepły, pomalowałam oponę


Uszyłam  na ławkę oparcia i podkładki



Na ryneczku zobaczyłam kotka.........i  jest już w ogrodzie


Niedziela minęła na leżakowaniu ...........





 Pozdrawiam z ciepłych Mazur,  zapraszam na kawę, ale ze swoim ciastem- nie piekę hi hi Dusia

28 komentarzy:

  1. ale ja pięke już lecę cudnie poduszki nadały uroku ławeczce:)
    Ela FAKTYCZNIE robi cudeńka mam karteczkę od niej i jest cudna:)hm łapacz wygląda napewno cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że moja nagroda przypadła ci w udziale-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Tak Ela robi cuda. Mam je także. Piękny masz ogród, a modelka:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczarowany ogród! Jest przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty piękne ... ale twój ogród jest ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty wspaniałe! A Twój ogród PRZEPIĘKNY!!! Widać w nim dużo Waszego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty,a ławeczka przy drzewku,z poduszkami i pokrowcami stała się jeszcze bardziej luksusowa.Pozdrawiam Cię Dusiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opona pomalowana dobrze wygląda:) Ławeczka z miękkimi pokrowcami - marzenie:) Serwetka do łapacza piękna. Cudowny ogród.
    P.S. Dusiu napisałam wiadomość przez formularz kontaktowy z prośbą o adres.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznosci:-) same bo i w ogrodzie czarujaco czekam na słońce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ogladać Twój ogród- no..można się zakochać! A prezenciki przecudne! buziaki
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne, błogie leniuchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opona nadal Ci służy do zwijania węża :) Ja swój schowałam. Tak często pada, że nie muszę podlewać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, nie wiem, co napisać... Bo to jednak opona. Wprawdzie nie przerobiona na łabędzia czy inną "ozdobę" i zagospodarowana, i pomysł, że wąż na nią, też dobry, ale opona oponą jest.. Mam też ten problem i wiem - będę nawijać na gruby pień. Zastanawiam się, czy często korzystasz z tych kątów lenia, bo u mnie też sporo, tylko czasu na korzystanie brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem opona zawsze zostanie oponą, ale to tymczasowe rozwiązanie.....więc wybrałam mniejsze "zło", a na odpoczynek zawsze jest czas i pora [ mam tez jeszcze rodzinkę] ta korzysta na ful wypas ha ha pozdrawiam

      Usuń
  14. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Ogród wygląda jak zaczarowany, jest cudowny. Okrągła ławeczka i poduchy robią duże wrażenie. U mnie w tym roku pogoda jest deszczowa i nie mogę korzystać z uroków swojego ogrodu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana, prezenty cudowne, ogród cudowny, kot cudowny, no i Ty na tej ławce normalnie cudo :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty!
    I cudowny zakątek wyczarowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prezenty.Ogród cudowny.Piękne poduszki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety Danusiu:))dwa upiekę jak tylko bym mogła przyjechać i poleniuchować w Twoim ogrodzie:))))zrób troszkę miejsca na hamaku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego wszystkiego zapomniałam napisać,że jeszcze nie widziałam tak pięknego pergamano:))

      Usuń
    2. Bożenko, hamak jest dla dwojga, więc zmieścimy się, czekam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  19. Rozczarowana?......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękny ogród :) Bardzo ładne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ogród, super wypoczynek i śliczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowności dostalas. Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenty otrzymałaś, zazdroszczę tak pięknego i wielkiego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łut szczęścia mam i ja. Donoszę,że te cudowności są już w moim posiadaniu. Oznacza to, że mam to szczęście, a okazja była Tu Ela robi cuda ...
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  25. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń